Obsah tejto web stránky je vhodný len pre osoby
staršie ako 18 rokov.

close Mám viac ako 18 rokov
1. Ak ešte nemám 18 rokov, môžem u Vás nakupovať alkohol?

Nie. Ak ste mladší ako 18 rokov, alkohol u nás nakúpiť nemôžete.

Obsah alkoholu je uvedený pri každom produkte, ktorý alkohol obsahuje (na e-shope totiž nájdete aj nealkoholické produkty). Konkrétny percentuálny obsah alkoholu je vždy uvedený na fľaši výrobku v závislosti od jeho výrobnej dávky. Na stránke je vždy uvedený minimálny možný obsah alkoholu daného produktu resp. obsah alkoholu danej výrobnej dávky.

2. Je potrebné objednať si tovar na Vašom e-shope alebo môžem prísť nakúpiť produkty priamo do spoločnosti?

Nákup priamo v spoločnosti nie je možný, možné je vyzdvihnutie vášho nákupu u nás na recepcii v prípade, že si ako dodanie tovaru zvolíte „Osobný odber“ a tovar vopred uhradíte. Každému osobnému odberu však predchádza e-shop-objednávka a prijatá platba za objednávku na našom účte.

3. Kam si môžem prísť objednaný tovar vyzdvihnúť?

Objednané produkty vám pripravíme do 24 hodín na recepcii spoločnosti Hubert J.E. s.r.o. (ak by sa vyskytla neočakávaná situácia a váš tovar v danej chvíli nebude skladom, budeme vás kontaktovať a informovať o dodaní). 

Adresa vyzdvihnutia: Hubert J.E. s.r.o., Vinárska 137, 926 01  Sereď

Dôležité:

Pri osobnom odbere je nutné, aby bola Vaša objednávka vopred uhradená (bankový prevod, platba platobnou kartou) a platba pripísaná na našom účte. Ak by platba v čase vyzdvihnutia nebola evidovaná na našom účte, pri vyzdvihnutí je potrebné preukázať sa potvrdením o platbe za tovar. 

Na recepcii spoločnosti nie je možné platiť ani v hotovosti, ani platobnou kartou.

4. Čo v prípade, ak je vybraný tovar aktuálne vypredaný?

Nezúfajte. Ak ste vybraný tovar na stránke nenašli, pokojne nás oslovte a o naskladnení Vám podáme najpresnejšie informácie, akými budeme disponovať. Kontaktovať nás môžete priamo na telefónnom čísle +421 31 788 10 97 prípadne na info@najnapoje.sk

5. Je možné, aby u Vás nakupovali produkty tiež firmy na ďalší predaj?

Samozrejme. Sme výrobcom vlastných značiek a zároveň oficiálnym distribútorom značiek importovaných najmä z Talianska, Španielska a Nemecka. V prípade záujmu o individuálnu ponuku nás prosím písomne kontaktujte na info@najnapoje.sk a do predmetu správy napíšte „Cenová ponuka“. Radi Vám takto ušijeme ponuku na mieru vašej spoločnosti.

6. Môžem zakúpený tovar vrátiť?

Áno, je to možné. Objednávateľ ako súkromná osoba má v súlade so zákonom možnosť odstúpiť od zmluvy do 14 pracovných dní od prevzatia tovaru. V prípade, že si želáte zakúpený tovar vrátiť, kontaktujte nás prosím písomne (nie elektronickou formou) na našej adrese: Hubert J.E. s.r.o, Vinárska 137, 926 01 Sereď. Zašlite nám prosím Odstúpenie od zmluvy, ktoré bude obsahovať:

• číslo objednávky
• dátum nákupu
• číslo účtu, na ktoré bude vrátená platba za objednávku

Zakúpený tovar je nutné zaslať v pôvodnom stave, čiže v takom, v akom ste ho obdržali, na vlastné náklady, spolu s originálom dokladu o kúpe. Keďže ide prevažne o krehký tovar (sklené fľaše), tovar je nutné správne zabaliť, aby pri prevoze tovaru nedošlo k jeho poškodeniu. Sumu za zaplatený tovar sa zaväzujeme vám vrátiť do 14 kalendárnych dní odo dňa prijatia vráteného tovaru

7. Ako mám postupovať pri reklamácii tovaru?

V prípade reklamácie tovaru sa prosím riaďte Reklamačným poriadkom na nasledovnom linku Reklamačný poriadok

8. Kedy mám nárok na uplanenie zľavy?

Nárok na uplatnenie zľavy vám vzniká opakovaným nákupom u nás po splnení nasledovných podmienok:

• Vytvorený zákaznícky účet na našom e-shope
• Sumárna hodnota vašich nákupov spätne počas 6-tich mesiacov, t.j. spätne počas 6-tich mesiacov od aktuálneho dátumu, pričom v závislosti od hodnoty Vašich objednávok môžete dosiahnuť nasledovné úrovne zľavy:

Hodnota nákupu spätne počas 6-tich mesiacovDosiahnutá úroveň zľavyZľava z hodnoty objednávky
> 300 € Bronzová 3 %
> 600 € Strieborná 5 %
> 1 000 € Zlatá 7 %

• Pri presiahnutí ktorejkoľvek hodnoty vernostných hladín (bronzová, strieborná, zlatá) má zákazník nárok na uplatnenie zľavy počnúc nasledujúcou objednávkou od presiahnutia finančného limitu hladiny
• Ak zákazník spĺňa podmienky na získanie zľavy, hodnota zľavy je automaticky kalkulovaná systémom pri vytváraní objednávky.

Pozn.: Zľavy (napr. akciové zľavy, kupóny) nie je možné kombinovať. Pri konkrétnom výrobku sa uplatní vždy len jedna zľava

9. Aká je dodacia lehota produktov označených „skladom“?

Prevažná väčšina našich produktov je skladom, a teda ihneď k odberu. Znamená to, že sa produkty nachádzajú na našom „centrálnom“ sklade v sídle spoločnosti a my nimi vieme okamžite disponovať, tzn. dodanie kuriérom na vašu dodaciu adresu môže trvať 3 - 5 pracovných dní. Môže sa však stať, že sú produkty umiestnené skladom u logistického partnera. V takom prípadne sa dodanie tovaru môže predĺžiť na 7 pracovných dní od prijatia Vašej objednávky v prípade dobierky a platby platobnou kartou, resp. od prijatia platby na náš účet v prípade platby prevodom.

10. Zasielate tovar aj do zahraničia?

Nie, žiaľ, tovar zakúpený v našom e-shope zasielame iba v rámci územia Slovenskej Republiky.

11. Čo mám robiť v prípade, že mám problém so zaplatením tovaru pri platbe kartou?

Ak by sa vyskytol akýkoľvek problém s platbou za vašu objednávku, neváhajte nás ihneď kontaktovať na telefónnom čísle +421 31 788 10 97

Urobíme všetko preto, aby bol problém odstránený čo najskôr.

Ak máte akúkoľvek inú otázku ohľadne nášho e-shopu, obráťte sa na nás prostredníctvom správy v kontaktnom formulári, ktorý je dostupný na našich stránkach.

Pre všeobecné obchodné podmienky klikni na Obchodné podmienky